The day after - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Marielouise

Blijf op de hoogte en volg Marielouise

25 Juni 2014 | Verenigde Staten, New York

Slapen is er niet echt meer van gekomen. Dus redelijk gesloopt begin aan de laatste dag voor de race. Ik besluit dan ook om de reis te vereenvoudigen door voor het laatste deel een taxi te nemen. Dus hup tassen op de rug en de weg op om te taxi aan te houden. Echt wat voor mij, NOT !! Maar... Het lukt wel en ik laat me een relaxed ritje afzetten bij de Marina. We doen nog wat laatste dingen aan boord en ik geef m'n spullen alvast een plekje. Ik slaap vanaf nu op de boot, zodat ik, morgen niet voor dag en dauw weer hoef te reizen.
Ik krijg mijn slaapplek(je) toegewezen. Wel het beste plekje An boord, dus dat is al geen slecht begin.
Wanneer alles klaar is besluiten we 's middags met z'n vieren nog even naar midtown NY te gaan. Taart eten bij Magnolia Bakkery, hemels!!
Wanneer we terug zijn op de boot, zoek ik snel mijn bedje op. Alle emoties van afgelopen nacht/dag eisen hun tol. Ik ben gesloopt. En morgen is de grote dag.
Ben ik er klaar voor? Geen idee, ik weet het jullie te melden over ruim 2 weken.

  • 25 Juni 2014 - 12:03

    Carmen:

    Heb je meerder keren per dag gevolgd op de yellow brick app, geduwd,geblazen en jullie vooruit gewenst.

    kan niet wachten om te horen hoe het ging!
    xxx

  • 25 Juni 2014 - 12:06

    Carmen:

    zusje huilt met je mee. :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielouise

vanaf hier zal ik, wanneer internet en tijd het toelaat, jullie op de hoogte houden van mijn avontuur aan boord van de CV20 ONE DLL !!

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 4766

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 12 Juli 2014

clipper avontuur

Landen bezocht: