Uptown/Downtown - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu Uptown/Downtown - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu

Uptown/Downtown

Door: Marielouise

Blijf op de hoogte en volg Marielouise

05 Juni 2014 | Verenigde Staten, New York

Lieve mensen,
Even een update van mijn verblijf in New York. Zondagavond, erg laat kwam de boot binnen. ONE DLL was derde deze race. Well Done. Het was erg leuk om mijn crew- members weer te zien.
De volgende dag zijn mijn gastheren vertrokken voor een paar dagen vakantie. Ik ben erg vermoeiend !! Sindsdien heb ik het mooie appartement helemaal voor me zelf, bizar.
Dit betekent ook dat ik op mijn zelf ben aan gewezen qua vervoer. Althans wat betreft het waar en wanneer op en af stappen. Nu ben ik de afgelopen dagen uitstekend voorbereid dus gisteren was meteen de vuurdoop. Om bij de boot te komen moest ik bus, metro, lopen en Ferry op elkaar afgestemd krijgen. En ik kan jullie mededelen dat ik ben geslaagd, met wimpel !! Hoewel ik na het uitstappen van de metro er blijkbaar erg verdwaald uitzag.
Ik werd aangesproken door een enorme grote donkere ( hele mooie ! ) man die daar werkte, met de vraag of ik verdwaald was. Nadat ik had uitgelegd waar ik heen wilde bleek dat ik alles onder controle had. Wel kreeg ik nog van hem een huwelijkverzoek, en toen ik vertelde dat ik al een lieve man en 4 kids had, vroeg hij of ik dan wellicht niet, a nice little black baby, wilde. Verleidelijk, maar toch maar niet gedaan. Hilarisch niet, word je binnenkort 48, gebeurt je dit.
Uiteindelijk toch maar de tocht naar de boot verder afgelegd. De hele dag bij de boot geweest. Gezellig samen "geklust" aan de boot en geluncht. Ja,ja er moet tenslotte toch gegeten worden niet ? Helaas ben ik 's middags gestoken door een bij. Precies tussen mijn tenen (lang verhaal!) en uiteraard precies in die voet waar de osteopaat zich de laatste weken op had uitgeleefd. Nu ziet mijn voet er helemaal uit als een gezwollen klompvoetje. Ook het lopen ziet er alles behalve charmant uit. Ach ja het zal wel weer overgaan.
Vandaag nog even op en neer naar New York geweest om iets leuks voor mijn lieverd te halen. Al nieuwsgierig schat ?!!
Gelukkig ging ook nu het vervoer prima.
Morgen ga ik even langs de boot en zal daarna met een aantal crewmembers op visite gaan bij Miss Liberty en een bezoek brengen aan Ellis Island. 'S avonds hebben we een crew diner. Vrijdag is poets en opruimdag in "mijn" appartement, en in de loop van de dag zal ik verhuizen naar de boot. Want zaterdag gaat de race dan eindelijk beginnen !!

  • 05 Juni 2014 - 06:13

    Carmen:

    Nou als gerrit er niet te veel tegenop ziet zie ik n black neefje best zitten.....heb ik nog niet

  • 05 Juni 2014 - 08:54

    Francy:

    Je weet toch wel dat dat hele mooie kinderen geeft hé, zo'n mix : ) . Heeft trouwens niemand je bijensteek even uitgezogen? schijnt te helpen

  • 05 Juni 2014 - 09:22

    Linda:

    Ik lees dat jij je prima vermaakt. Ik vind je erg stoer daar in het verre New York. Staat er toevallig nog een appartementje te koop?:)

  • 05 Juni 2014 - 09:27

    Loes:

    Als het een aanbod voor n black girl was geweest , had je natuurlijk niet kunnen weigeren Soel !!!

    Sterkte met je voetje. En geniet van voorlopig nog 1 keer n hele nacht slapen .xxxx

  • 06 Juni 2014 - 14:08

    Marion:

    Eindelijk is het dan zover!!!!
    Geniet nog van een rustige nacht( zonder gesnurk) en dan zeilen maar!
    Kus

Tags: New Yersey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielouise

vanaf hier zal ik, wanneer internet en tijd het toelaat, jullie op de hoogte houden van mijn avontuur aan boord van de CV20 ONE DLL !!

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 4770

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 12 Juli 2014

clipper avontuur

Landen bezocht: