Dag van vertrek - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Marielouise

Blijf op de hoogte en volg Marielouise

25 Juni 2014 | Verenigde Staten, New York

Met een aantal die ook al op de boot hebben geslapen, gaan we op zoek naar een ontbijtje. Om 08.30 uur moet iedereen zich melden op de boot. Het gonst van de geluiden en mensen.
Ik zoek naarstig naar mijn 2 lieve mannen van New York die me komen uitzwaaien. Ze komen zelfs met z'n drieën, dankjewel lieverds !!! Na nog een knuffel en wat foto's is het tijd om te vertrekken. Onze boot verlaat de Marina als eerste. Het gaat beginnen.
De oversteek, van de Atlantische Oceaan, op een zeilboot !!
Je kunt maar een wens hebben !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielouise

vanaf hier zal ik, wanneer internet en tijd het toelaat, jullie op de hoogte houden van mijn avontuur aan boord van de CV20 ONE DLL !!

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 4761

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 12 Juli 2014

clipper avontuur

Landen bezocht: