Goodbye Holland, Hello New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu Goodbye Holland, Hello New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu

Goodbye Holland, Hello New York

Door: Marielouise

Blijf op de hoogte en volg Marielouise

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, New York

Na een paar hectische laatste dagen in Nederland voor mijn vertrek. Waarin ik een geweldig afscheids- c/q vervroegd verjaardagsfeestje had. Ik eindelijk mijn tassen heb gepakt. Op dinsdag avond nog even met al mijn mannen heerlijk ben uit gaan eten. Moest ik woensdag afscheid nemen van diezelfde bende. Niet fijn, gelukkig waren de jongens heel stoer dus dat maakte het wel wat makkelijker. Eenmaal op Schiphol, ging het toch minder lekker. Ach ja, we zullen maar zeggen dat het aan Schiphol ligt !!
Mijn vlucht vanuit Amsterdam vertrok met zo'n 50 minuten vertraging. Eenmaal op Heathrow moesten er enkele serieuze sprintjes getrokken worden om nog op tijd bij de gate te zijn. Al dat rennenwerd wel flink beloond. Mijn ticket werd ge- upgrade tot business class. Dus ik vloog naar NY heerlijk relaxed en met werkelijk heerlijk eten. Ik zat nog niet op mijn stoel of ik had al een glas champagne te pakken !! Toch maar geruild voor jus.
Eenmaal in NY bleek mijn bagage er niet zijn. Dat was minder.
Gelukkig werd die 2 dagen later als nog gebracht.
Inmiddels ben ik ruim 2 dagen hier. Ik ben door de 2 twee super lieve vrienden waar ik mag logeren al vreselijk verwend.
Heerlijke ontbijtjes, uren slenteren door NY. Lekker lunchen, lekker borrelen, en ja ze hebben heerlijke alcohol vrije cocktails!! En 's avonds moet er natuurlijk ook weer worden gegeten. Tjonge het leven is zwaar. Dat word nog afkicken op de boot.
Hoewel mijn beide gastheren mij hebben verzekerd dat ik echt pas een heel klein deel heb gezien van NY zeggen mijn voeten toch echt iets heel anders. Maar vandaag mogen ze een beetje rusten en bijkomen. Met dank aan mijn lieve, lieve man die zelfs op afstand heeft geregeld dat ik op onze huwelijksdag word verwend. Vanmiddag ga ik met mijn 2 mannen uit NY naar een prachtige show op Broadway. Daarna word ik door mijn gastheren getrakteerd op sushi. This is life !!

  • 31 Mei 2014 - 16:17

    Carmen:

    Way to go sis! geniet daar en happy anniversary. Love you C xxx

  • 31 Mei 2014 - 18:22

    Loes:

    How is NY Soel ???

    Ben je cultureel bezig of aan t shoppen ?
    Love to here it all xx

  • 31 Mei 2014 - 18:26

    Teun Dijkhoff:

    heel veel plezier mam ! en laay je maar lekker verwennen!
    xx Loveyou mom

  • 31 Mei 2014 - 18:34

    Loes:

    wauw , Soel lees net je verslag.

    Dat is nog eens genieten.
    Gefeliciteerd.
    En lieve groetjes voor die 2 lieverds die je zo verwennen.

  • 31 Mei 2014 - 20:05

    Inge:

    Ha lieve schat,
    geniet van NY, ben benieuwd naar je verhalen, goed onthouden al die weken he. En gefeliciteerd met jullie trouwdag(en).
    Liefs xxx

  • 31 Mei 2014 - 20:06

    Inge:

    En natuurlijk dikke knuffels voor de gastheren, dat verdienen ze!

  • 31 Mei 2014 - 20:56

    Jacq:

    Super ml echt iets om nooit te vergeten!! Was ik maar in je koffer meegegaan:)
    Geniet lekker nog even van de luxe! Van. Harte met gullie trouwdag x

  • 01 Juni 2014 - 07:47

    Toon En Ans:

    Marie-louise,
    Klinkt goed allemaal: business class vliegen, lunchen, borrelen, slenteren door de stad...
    heerlijk! Geniet ervan en doe veel energie op voor de zeilreis. We blijven je volgen.

  • 01 Juni 2014 - 08:40

    Diana:

    Hoi lieverd,

    Wat fantastisch allemaal, heerlijk verwend worden en nog wel door twee mannen! We hebben je wel gemist op onze trouwdag. Gelukkig hebben we anderen vrienden gevonden om wijn met ons te drinken. Het zelfgemaakte eten was lekker maar niet Treeswaardig. En ja Rik had natuurlijk veel moeite alleen zijn "stoeremannen" pose te doen. Dus volgend jaar weer lekker samen vieren en jij voor de komende tijd geniet, geniet en vooral geniet!!!

    Knuffel, Diana

  • 02 Juni 2014 - 07:33

    Carolien:

    Hey dear, WAT een begin van je avontuur zeg pfpf. Maar….zo te lezen ben je de slechte start al snel weer vergeten door alle luxe en verwennerij waar je nu van mag genieten in NY haha. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag by the way meid. Geniet nog maar lekker daar en succes met je verdere avontuur……Kus X

  • 02 Juni 2014 - 11:00

    Emmi & Roy Roosen:

    Hi Marie-louise,

    Geniet nog even van de rust in het mooie NY en super veel fun tijdens je geweldig tocht! We zullen je vanuit Le-Sage allemaal volgen! (en uiteraard onze Gerrit bijstaan...;-))

    Groet Roy

  • 02 Juni 2014 - 12:06

    Ingrid Gerlings:

    Wow dat is pas een begin van een groots avontuur. Have fun follow your dream. Stoer hoor xxx

  • 02 Juni 2014 - 17:23

    Gerben:

    Hoi schoonheid, wat leuk om je zo te mogen volgen, zoals ik lees wordt je goed in de watten gelegd door de gastheren leuk hoor, Geniet er maar lekker van. En heel veel succes tijdens je tocht pas goed op he. dikke kus gerben.

  • 04 Juni 2014 - 09:39

    Wybe De Jong:

    Hi Kiwi Girl, Stop mucking about and start sailing !
    Will follow you all the way to a safe finish. Be careful and enjoy.
    We are really jealous, but don't tell anybody.
    Love from your really old Uncle and Aunt.

  • 04 Juni 2014 - 20:02

    Sabine:

    Nog maar net weg en dan al zoveel gedaan/gezien. En vooral gegeten...haha.
    Geniet van deze droom die uit gaat komen. Wij hebben dit weekend het Valktoernooi. We zullen er 1 op je drinken en al je mannen hier een beetje in de gaten houden!
    Veel plezier en we wachten op het verslag van het echte zeilavontuur! xxx

  • 05 Juni 2014 - 01:18

    Marielouise Teklenburg:

    Lieve allemaal, ik wil jullie even laten weten dat het heel fijn is om al jullie lieve berichtjes te mogen ontvangen. Vooral doorgaan. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielouise

vanaf hier zal ik, wanneer internet en tijd het toelaat, jullie op de hoogte houden van mijn avontuur aan boord van de CV20 ONE DLL !!

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 4755

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 12 Juli 2014

clipper avontuur

Landen bezocht: