ONE DLL - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu ONE DLL - Reisverslag uit Portsmouth, Verenigd Koninkrijk van Marielouise Teklenburg - WaarBenJij.nu

ONE DLL

Door: Marielouise

Blijf op de hoogte en volg Marielouise

25 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Portsmouth

Mooi gepland in de mei vakantie gaan we met bijna het hele gezin naar Engeland. We lekker een paar dagen naar Londen met de mannen. Ook is er voor mijn een crew allocation day in Portsmouth. Daar ga ik horen bij welke boot/sponsor ik word ingedeeld. Welke schipper daar bijhoort. En wie er deel uitmaakt van de crew. Heel spannend allemaal.
Nadat we de vouwwagen hebben opgezet en een nachtje hebben geslapen ( Jezus wat koud, word het hier nooit voorjaar) gaan we lekker naar London. Als ware toerist pakken we de hop-on-hop-of bus en stappen uit bij elke attractie die de mannen op hun lijstje hebben staan. We sluiten af, bij werelds slechtste pizzeria maar dat kan onze super dag niet verpesten. Eenmaal terug op de camping blijkt dat het er behoorlijk heeft gewaaid. Er is het een en ander de lucht ingegaan en zeer verkeerd weer naar beneden gekomen, helaas !!
De volgende dag op naar Portsmouth. Na een officiële foto voor Clipper gaan we naar de zaal in een prachtig oud Concertgebouw.
Na de nodige knuffels en herenigingen begint het.....
Eerst worden de 12 schippers voorgesteld, dan worden er zo'n 650 namen genoemd, gelinkt aan boot/schipper. Ik ben ingedeeld bij ONE DLL (De Lage Landen) Met een aantal mensen die ik ook al eerder heb ontmoet tijdens een training. Terwijl we met alle ONE DLL crew mensen, die aanwezig zijn, richting een lunchroom gaan om elkaar wat te leren kennen, mogen de mannen een kijkje gaan nemen op "onze boot". Leuk, op deze manier hebben ze straks in ieder geval een beetje een idee waar ik uithang over een jaartje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Portsmouth

Marielouise

vanaf hier zal ik, wanneer internet en tijd het toelaat, jullie op de hoogte houden van mijn avontuur aan boord van de CV20 ONE DLL !!

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 4757

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 12 Juli 2014

clipper avontuur

Landen bezocht: